We are okey

Hej hej!
Igår träffade jag underbaraste Disa som jag har saknat så sjukt mkt!
Vi gick till Felix (eller vi cykade) Hos honom kollade vi i hans gamla skolkataloger, han har inte gått på den skolan som vi går i så det är ganska kul att kolla på xD

Men jag skulle vara hemma kl 5 eftersom kl halv 6 kom Ö o hämta mig o tove för vi skulle ut å träna.
FY FAN! Sägaer jag bara! DEt gick sååå jävla piss dåligt att man nästan skäms! Jag fattar inte :O
Jag skulle till min kontroll och först springer jag till en grop som typ är 100 meter från stenen jag skulle ha, och sen skulle jag bara rakt ut till en väg då sprinegr jag åt helt fel håll, och då vänder jag mig mot vägen igen och då kommer jag ändå inte dit jag skulle, o allt gick bara piss :O Jag sprang igenom ngn hage som var där, för det första var mina ben inte med på det för gräset var typ länre än mig så det gick åxå åt h... men så skulle jag till min kontroll men då sprang jag efter en gubbe åt helt fel håll fan sger jag bara! Tiden vat jag inte vad det blav för jag rev sönder den när jag kom tbx!
FAN!
Resten av kvällen tillbringades framför tvn med jordgubbar, glass o chokladsås.
Kollade på en film som gick på 3.an eller 6.an minns ej, den heter... hmm... "ryktet går".
Jag hade sett den förut men den är ganska kul :D

Menn nu ska jag ut o handla smör åt syrran som bakar ;D

Chao!
P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: