She´s the one you can count on!

Hej hej!
Denna dag har vart lite lustig xD
Vaknade runt 10 och messade Ebba för att jag skulle fråga om hon ville hålla mig sällskap i dag, och så höll jag kvar mobilen för att jag ville ju inte missa när hon svarade på mitt "hej-mess".
Och jag hade inte tänkt att sova längre för jag kännde mig inte speciellt trött.
Men helt plötsligt vaknade jag igen... hmm... och var är min mobil, den var iaf inte i min hand längre, har ngn tagit den, nej mamma o tove är inte hemma (och va skulle de ha en "halv" trasig mobil till?) så jag tittade runt i sängen o på täckena onder sängen o i kuddarna men nej ingen mobil -.- FAN!
Ringed jag mamma (från hem telefonen) men hon svara inte så jag ringda till ebba för jag tänkte att kl kanska var typ hal 11 ellen ngt sånnt och då ska hon inte sova, och rätt hade jag, hon svarade direkt, så jag frågade henne vad kl var... kvart i 12, jag bah VA! (visst jag brukar sova till 12 men jag kunde ju inte sovit så länge efter första gng jag vaknat :O)
När jag pratat klart med ebba provade jag ringa mamma igen, och då svara tove, yeey -.-''
Hon började kalla min typ bajasunge, sv kissunge..  osv men sen sa jag tr5äsktroll då sa hon "shut the fuck up" då sa jag att vi inte skulle använda såna ord, då sa hon att jag börja och att träsktroll och shut the.. var samma sak -.-'' det är as BORING att snacka med henne så jag frågade henne "var är min mamma, Tove?"
sv: inte vet jag, du är adopterad.
HAHA skit kul, som sagt det går inte föra ett normalt samtal med henne -.- jag undrar om vi verkligen är släkt.. hmm..
tillslut fick jag prata med mamma så jag berättade mobil historian för henne och hon sa bara åt min att kolla igen -.-
Så jag hoppade in i duschen, precis när jag fick vattnet över mig, ringer det -.- så med blöta häder svarade jag och det vara bara moffa som skulle säga att de åkte hemifrån för att de sedan skulle komma o kolla på T.s moppa (som inte startar)
Sen duscha jag, sen ringde Ebba och sa att hon oxå hae duschat klart och att hon skulle komma on nån timma, så frågade hon varför jag inte ringer till mobilen -.- Daah! jag kan inte nummret -.- Så när vi snackat klart ringde hon till den, och då visade sig att den låg i en låda under sängen! Hur den kom dit vet jag inte, eftersom det är en "pytte" springa mellan väggen o sängen, so I don´t know..

Sen kom iaf m o m och kollade på moppen men vi kom fram till att det borde vara batteriet som var slut så de tog det o åkte hem.
Så gick jag o mötte ebba, emn jag hann inte så långa för hon var nästan hos mig.
När vi sen kom tbx till mig kollade vi klart på det avsnitt SCRUBS ajg just börjat kolla på och åt "PLOPP"-glass :D
Sen gick vi ut, ringde jenny, men hon pratade typ bara med sitt marsvin xD
Så gick vi till konsum o köpte chirre :D Sourcream (sitter det ihop??) onion! (Y)
Så satt vi vid fontänen o åt chips :D
Sen gick vi bara hem till mig o kolla scrubs, o gick till henne för att hon skulle packa så fick jag skjus hem sen, så nu har jag diskat o packat och nästan skrivit klart detta inlägg.
När mamma o tove kommer hem sen ska vi ut o äta med Ö o stora C o Ö.s mamma (tror jag??)
Sen så skjusar mamma mig till Ebbas strora syrra m.familj xD och där är ebba oxå för I will sleep there tonight because tomorrow me and my best friend going to baby sit her sisters childs :D

Chao!
P o K
ylvasahlpaavo*





- Du är underbart jävla fantastisk gumman, du kommer alltid att ha en stor delaktighet i mitt liv hjärtat, du hjälper till att fylla de inte längre så stora hålen i mitt hjärta! <3

Kommentera här: