Beautiful Day

Igår åkte jag med syrran till S-tälje ;)
Jag hade förstås inga pengar med mig, men det hade hon (A vi åkte dit för hon behövde skor o bikini, and now she got that!
Och jag fick ett par nya sol-brills 8D

Sen när vi kom hem igen gick jag ut o köpte en bb som vi dela på "brownies" - <3
Senare när mamma kommit hem åkte vi till mammas gamla kompis Karin, så där fikade vi med morotskaka, kladdkakstårta med bär o grädde, kladdkaks muffins, saft/kaffe, jordgubbar o nötter :D
Sen så åkte vi ut till mormor där anders, Trine (moster), her boy friend, och kussarna var :D och mom ofc!
Där vart det saft o mokarutor :D



Idag har jag vet hemma hela dagen själv, så jag har städat klartr mitt rum ;) o kollat klart på de tre sesongerna av scrubs :( börgade gråta lite i det sista avsnittet, hihi (inte för att det var det sista avsnittet), det var mest.. hmm.. "känslosamt", och jag gråter hela tiden i filmer/pogram, när folk pussas, dör, skrattar, är glada, är ledsna..osv..
Sen kollade jag på "small ville" då kom det några tårar till..
Och ett tips: va INTE ute o spring när det är 42 grader ute, det är inte bra, jag provede på det idag, och jag var ganska yr när jag kom hem, men det kan oxå bero på att jag drukit dåligt.. who knows.. men jag har iaf vart duktig att tränat ;) och det gick lite bättre den här gng när tove inte var med o klagade på hur tråkigt hon tkr det var, ist lyssnade jag på: U2 – Beautiful Day
Duktiga jag!



I morgon ska jag sitta bv med ebba, så snart ska jag åka dit ;) <3

Simma lungt!

P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

va duktig du har blivit på å träna... är lite avundsjuk på dig... jag lyckas ju aldrig komma ut...

2 ylva:

skriven

Tack, jag gör mitt bästa ;)

Kommentera här: