aj löv ju

HEEJ! ;D

Går dagen var supeeer!
Åkte med Jenny o Ebba till Klemmingen ;D
Där var det super :D
Jossan skulle oxå vart med, men hon kunde inte ta sig inte till "satan" :(
Vi vart iaf vid Klemmingen hela dagen :D  iaf i min tidzoon xD

På kvällen sen tältade vi alla tre på ebbas tomt xD
HAHA!
Fy faan va varmt! USCH!
Vi hade sagt att vi skulle kolla på kanske tre filmer xP vi såg inte ens en :S xD
Det var inte så lätt att bygga upp tältet heller, så ebbas "daddy" fick hjälpa oss ;)

Zzz..

Sen vaknade vi i morse utav att det var så himmla varmt :S
Fy!
Och i dag skulle jenny iväg med sin mamma, pappa o bror o bada, så hon skulle hem ganska skapligt :P

Så i dag följde jag med Ebba o hennes mamma och pappa ut till klemmingen till nick o hans familj, asså ebbas familj o hens familj är "polers" så då skulle de åka ut tsm med deras båt, och då fick jag följa med :D
Så vi åkte ut till klemmingen där nick, hans ´mamma, pappa o brorsa var, så åkte vi ut med deras båt..
Hihi det var lite läskigt tkr jag xD
Men iaf så åkte vi till en Ö (tror jag :S)
Så var vi där hela dagen :D
Dom frågade oss om vi ville åka ring bakom båten, men det ville vi inte (inte först iaf xD)
Men Emil (nicks brorsa) åkte först ring (visst det såg ju kul ut, men våga inte xD)
Sen åkte nick vattenskidor, han hade aldrig åkt det förut tror jag, emnd et suyntes inte, jag o ebba trodde han skulle bryta benen xD
Så åkte ebbas pappa oxå vatten skidor, han var jätte duktig :D
Men sen.. så åkte jag o ebba tsm i ringen :S
HJÄLP!
Det var läskigt-roligt, det vart sikt kul mend et var ändå läskigt, vi skrek jätte mkt :S xD
Hahah!
Vi höll på att tappa taget typ jätte många ggr, det var lite läskigt :O xD
Sen skulle nick åxå åka ring, men konstigt nog skrek inte han ... hmm... xD
Och ett tag var det lite obehagligt att bada.. eftersom det just simmat förbi en ORM -.-'' De jävlarna!

Sen när vi vi kommit tbxtill "stan" igen så varjag hos ebba tills kl 8 typ, så jag har inte vart hemmaspeciellt länge, vilket betyder.. att jag inte heller gjort ngt sen jag kom hem :)


Det vart ett lite sammanfattat inlägg men who care? ;)

P o K
ylvasahlpaavo*


Kommentera här: