Hold your head helt high

↑lyssna på den, men Nomy↑


Hej alla data-kidz!
Not a "inlägg" in two days.
Bad!
I fradags satt jag bv (barnvakt) med bv (bästavän) till hennes systerdöttrar. ;)
De var kul, vi spelade minigolf, haha! men gudars vad varmt et va där o slå på den lilla bollen :S

Senare på efter middan gick jag till bussen där tove satt, för hon skulle på EV/EW (Eskelstuna veckan/Eskelstuna weekend, heter det "eskelstuna" eller "eskilstuna"??)
Så då gick vi av efter några stationer o gick hem till en kille som vi åkte dit med :)
Men jag sprang inte jag var bara i fredags jag var bara publik xD
Varmt o skönt!
Juste tove fick två jordgeting stick under banan :S

Idag har vi alla tre sprungit (mamma, T o jag).
Det gick faktiskt oförväntat bra :)
Jag kom 2.a ;)
Men det gick låååångsamt :/
I morgon har jag tänkt att vinna, vad tror du om den idén? ;D

Efter tävlingen åkte vi vidare in i Eskelstuna till TP (tuna park, känner för förkortningar idag :D)
För på phone house skulle tove kolla på en data, och hon hittade en som hon skulle ha (hon har sparat länga nu ;))
Så nu är det en mindre som kommer sitta vid denna data (skönt, mer tid åt mig... men inte just nu eftersom vi bara har ett internet och då kommer väl t ha det i sin data -.-)
Och jag kopte/fick ett tränings linne av mamma :)
Vi åt även där, jag åt nån kycklin pasta/nudlar o nån biff moja MUMMSIGT!
Efter vi vara klara på TP åkte vi hem till mommo o moffa för att fika och t ville ju såklart visa sin nya data (jag tror hon spelar just nu.. hmm.. det låter som det xD)

Nu ska jag kolla kameror på nätet (haha nätet xD)
KLICK!
Så..
HEJ DÅ! :D

P o K
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: