Torsdag

Hallå hallå!

Idag kom på sett och vis inte bussen, men jag åker ju två bussar på morronen, så tove tvingade sin kompis att fråga om den ville åka in o hämta oss, och det gjorde han :)

Aå jag kom till skolan, typ 10-15 min senare än vanligt, men det var typ ingen som var där ;O, så jag började undra om det var skola, elr om vi skulle göra ngt annat xdd, men sen hitta jag typ Moa :)
Så alla var sena i dag :P

Så skol dagen började med svenska, fortsatte med SO, efetr det hade jag Bild, och jag älskar ju igentligen det men vi håller på att göra "bildanalyser" och det SUGER! Det är så J*VLA TRÅKIGT, man vill bara ... åhhh, efetr det hade jag musik, men så första gången vi sjöng tsm (jag,frida,o jossan men nu är my Å med oxå)
Först var det lite pinsamt men sen gick det bra, men om jag ska vara ärlig tkr jag inte att det är speciellt kul, det hade vart roligare om vi var två och MAX TRE... men men ...
Lunch - slemmig fisk... nej tack, det ville jag inte ha, så det blev ingen lunch för mig i dag :P

Idrott -  höll på att bryta armen -.-'' har fortfarande ont till och från, men det går väl över så småning om, sen hade vi SOL, men jag gjorde inte så mkt då (A)

Sen åkte jag hem, så nu har jag inte gjort ngt :P



Allt för i dag

puss o hej
ylvasahlpaavo

Kommentera här: