Tisdag, onsdag

hej på er!

Tisdag: Skola som vanligt, efeter skolan gick jag o tove o käka "pizza" elr jag åt burgare :P
Sen gick vi till klubbstugan, efter ett tag gick jag o bytte om sen så gick jag bort till, Ebba, Jossan och Jenny, för vi skulle åka skidor alla tsm :P

- Så åkte vi ut på skid-spåren.. och det gick ABSOLUT INTE BRA! ;O
Jag tänker inte bäretta allt som hände men vi kan ju säga så här, jag o Jenny låg lite bakom de anndra, och jag rammla ner i ett dike o fastna o Jenny skulle åka o hjälpa mig upp men då kom det en kille som åkte skidor och då skulle hon flytta på sig men istället ramlade hon oxå o fastna ... men hon kom loss... fast hon rammla hella tiden, men jag däremot kom inte loss, jag satt fast i ca 30 min, och jag kunnde inte ta av mig skidorna eftersom de hade frusit fast på skidorna xdd
I vilket fall som helst, skrattade jag mkt, oerhört mkt!

Tack tjejer! <3

Onsdag: Skola idag igen xdd
inte så jätte kul... matte prov :S, men förhoppningsvis gick det bra... (A)
Efter skolan kom mamma o hämta oss,. så jag har inte gjort speciellt mkt i dag, så i morgon blir det ju skola, även den ända dagen som jag tkr om i skolan :P, så jag hoppas verkligen att bussen kommer i morgon!!! ;O
Annars... I going to cry :'O


Allt från mig!

Puss Ylvasahlpaavo


- Örjan vad är de som inte funkar, elr vad är det du inte ser?? :O

Kommentera här: