sammanfattning ;)

Hej igen, inte så roliga innlägg i dag va..?
Nej, tänkte väl det...

Men nu som ni ser är bloggen omgjord, och jag är mkt nöjd med resultatet, Tack Mathilda för hjälpen! <33
http://mmathildaschwartz.blogg.se in o kolla ;)

Sammanfattning sen senast...

I lördags blev det inne bandy... en mkt hård kamp, med många skaror!
Jag försökte skaffa mamma en "blå-tira" men resultatet blev semre än väntat, det vart bara smärta... men som sagt... det går över ;)
Efter inne bandyn, åkte mamma o jah hemm till Örjans nya hus och hjälpte han bära kartonger :P, han var ju oxå där förstås :P ;)

Söndag- det blev oxå en mkt hård dag, åkte ner till kulubbstugan så vi var där runt tio, så åkte jag o Ebba ut på spåret o åkte skidor, totalt blev det- 8,6 km, tror jag... mkt bra utav oss tkr jag.... för ingen utav oss är ju precis proffs... men det tog ju sin lilla tid med... 2,5 tim tror ja att dom sa att vi var ute, men ingen kan ju iaf klaga på att vi inte får frisk luft ;O
Efter det blev det fika, o sen pizzerian me Örjan, mamma, o Tusse... muummmsigt vare ;D
Sen åkte vi hem till mormor för mamma skulle skriva ut ngr papper, efetr det vart det hem o göra frukt-sallad :D, Tove gick o la sig, så jag satt kvar framför tvn, o jag titta på skream 2 kns det var, men den är ju inte speciellt bra så jag gick oxå o la mig...

måndag - så vart det skola, en vanlig gammal tråkig måndag, men jag hade hHÅL ifrån "SvEn" så jag satt med på Spanskan o plugga...
efter skolan så hämtade Ebbas mamma Anett oss så skulle vi åka o handla, men så stanna hon, och så sa hon att hon skulle bjuda oss på fika... mmmmmummsigt! Tack så mkt Anett och resten av "familjen" för att ni finns där!
Så det var mkt mysigt!
Sen åkte vi handla, o efter det hem till dom, och då gick vi direkt ut o åkte pullka/påse :D

Tisdag - åkte med mamma ner tidigt på morgonen hem till Ebba, så fick jag frulle där, mannagrynns-gröt :D
Efetr frullen fixa "vi" oss o mötte Jenny och gick till skolan, och skolan var ju som vanligt...
efter skolan gick vi hem till Ebba, och gjorde klart "universum-arbetet" som skulle lämnas in på onsdag...
sen vart det pullka/påse, denna dag med :D
Så gick vi in å åt middag, och sen fick vi skjus ut till klubbstugan, för att träna, och det var jag o Ebba som höll i träningen denna dag, men det gick faktiskt mkt bra, men trött... jaa jo det belv jag :P
Fika, och så visade jag mitt arbete för Ö o mamma, sen så pratade "vi" lite sen åkte vi hem, och jag tror att jag gick o la mig ganska direkt...

Dagen/onsdag- skola idag med...(hö.hö)skulle lämmna in arbetet i dag... hoppas hon tkr att det blev bra, på mitt förra arbete "rörelse-apparaten" tkt hon att det hade vblivit super-bra... hoppas hon tkr det nu med...
Idag på "SvEn" fick vi gå bort till data salen o spela engelska spel... -.- jag fatta typ ingenting, det var jätte konstiga spelm på datan och det ända spelet som jag fatta ngt utav fubka inte på min data, och jag tänkte inte på att jag kunde byta...
Sen flera timmar senare var skolan slut, så då var det dags att åka hem.... när jag kom hem vart det lite mellis, sen vart det data.
Mamma åkte hem tiddigare från jobbet i dag eftersom att hon var så himmla förkylld :( "stackare!"

Så nu har jag ätit middag o duschat, så nu sitter jag bara här...
Tack igen Mathilda ;) <33


Puss o Kram

Ylva sahl paavo!


alla ska se denna film! ;O

Kommentera här: