My week!

Hej på er!

Nu var det ett tag sen sist, och det har ju hänt lite oxå :)

Måndag - Ebba, vi gick tidigare från skolan eftersom hon skulle till vårdcentrelen och göra alergi-test :P, under tiden hon va inne o "undersöktes" satt jag i väntrummet o läste "Tin-Tin" :D

Sen när vi åkte därifrån och kom hem till henne så fikade vi :D, och sen vart det ut o åka i snön, pulka och soppåse xdd, när vi höll på att åka kom två tjejer från orienteringen och dom börja åka med oss :P
Sen vart det in o plugga, och fter det mat, o hem till mig :P

Tisdag - Ebba, på vägen hem efter skolan, så gick vi ner för en brant trappa, men den var helt isig, så ebba skojja och sa att vi skulle åka ner, så jag satte mig på rumpan och åkte, men jag kunde inte stanna xdd, och när jag kommit ner en bit för trappan... åkte jag rakt in i räcket! xdd (aj mitt ben!) så jag fick holla fast mig i en stolpe xD
När vi väl kommit ner för trappan gick vi hhem till ebba och åt mellis, sen gick vi ut igen, men då hade vi iaf termmos :D haha vi får hoppas att ingen såg oss! För vi gick bort till den där trappan igen och åkte ner, ner, o ner xdd, på mage på rygg, på knä, och på fötterna, men jag kan nog inte säga vad som gick bäst, för det var ju jätte halt så man bara gled xdd, när vi vart där ett tag gick vi bort till en pulkabacke lite länre bort, men den var inte speciellt, så vi gunga gung-bräda en liten stund sen gick vi hem till ebba igen och plugga o sen blev det mat, när vi ätit så gick vi och packa ihop ebbas träningssaker (när jag säger att "VI" gjorde det så menar jag "VI" xdd)
efter ett tag kom Jenny, och då åkte vi till klubbstugan, för att träna, och vi hade sagt att vi bara skulle springa men istället så vart vi tvingade (rättare sagt jag, tvingad, efter som dom ville -.-) att springa en bana, och det gick ju bra, en liten bit iaf, för sen märkte vi att jag hade fått fel karta, så då sprang vi tbx o bytte, men efter det gick allt bra :) (tvingaren var ju somvanligt ÖRJAN -.- xdd :*)

onsdag - fick bli lite städning, och så gjorde jag o mamma smörgåstårta :D (till på torsdagen)

Torsdag - Födelsedag :D (nästa inlägg)

Fredag - skolan, hem och nu sitter jag här, och ska plugga, på uneversum -.-''

Puss o Kram

Ylva-Sahl-Paavo


Älskar älskar älskar dig! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

men erkänn att det är lite bra att jag tvingar ibland...

2 ylva:

skriven

... det vill jag inte svara på... :*

Kommentera här: