måndag

hej alla glada!

I dag hade vi "frilutsdag/ute-dag" i skolan...

detta är altenativen:

* pullka åkning/snöskulpturs-skapning
* långfördskids åkning
* skrisko åkning
* promenad

-.-''

- så först åkte jag skriskor, men fter ett tag var jag tvungen att gå o bytta skridskor, eftersom jag fick mkt ont utav de jag hade, så jag bytte o Carro fick hjälpa mig att knyta :P
- sen åkte jag skidor med Carro, o Linda/läraren :D
- efter det åt jag korv me Carro, man fick ta två, men de gjorde om reglera vart-efter-som folk gick iväg o åt pizza, så i slut ändaan hade jag o Carro ätit 6-7 st xdd 
- sen stod vi där ute i kyllan vi stod o stod, men sen tog vi en varsin tång o hjälpte till att grilla korv, så de fick skriva om vara listor (om vad man gjode varge timme :P) xP
- efter att vi slutade gick jag upp till skolan o vätade på Jennifer, sen var jag med henne en stund, och sen tog jag bussen hem :P


all love
-ylvasahlpaavo-

Kommentera här: