tor-fre-lör

HEJ!

Torsdag -  skola, och torsdagar är min absoluta favorit dag :D
Så dagen började med 30 min svenska, So ca 25 min kns, sen vart det en lite längre rast eftersom vi sluta tidigare från so`n, Edfetre det hade jag bild, och vanlingsvis är det de roligaste i skolan men denna dag var det inte speciellt kul :P, sedan vart de musik :D, och det brukar jag tycka är sådär men det var jätte kul, frö man fick välja vad man ville göra tex, hitta på en låt att sjunga/spela, hitta på en "ljudefektshistoria", hitta på en dans, skriva ut noter/text o lära sig en låt, mm.
Så jag o Frida ska sjunga, och det var meningen att Jossan skulle spela synth men jag vi hittar inga noter så hon ska nog oxå sjuna med oss :D, så jag o Frida sjunger typ varannan vers o sen sjunger alla tsm i refrengen... jag tror iaf att vi ska göra så :D
Så vi ska sjunga "The worlds greatest, med r kelly" mkt bra låt :D
Så nu ska jag bara lära mig texten xdd

Efter musiken vart det lunch, kyckling o potatis-gratäng :D
Sen hade vi idrott xdd haha "ruggby" (stavning) Det var SKIT-KUL!
Vi gick till fotbolls plan, så först "spelade" vi fotboll xdd det gick ju "J*vlit bra xdd" sen spela vi ruggby, så alla vart typ mulade, hahaha! Jag blev räddad flera ggr, för jag låg underst "som botten" typ hundra ggr xdd
Men det var skit kul! Och det tror jag typ alla tkt :D

Sen hade vi SOL :P

Efter skolan så var jag med Ebba o Disa, så vi gick hem te Ebba o åt, sen så gick vi ut o åkte pullka/påse hahah det var skit kul, för först åkte vvi i den backen jag o Ebba brukar åka i sen åkte vi i en annan, och jag åkte i samma pullka typ en gng men jag flög av, och landade på hennes tumme o min tumme, men jag sket i tummen för jag var jätte rädd att jag gjorde illa henne... men hon låg bara o garva xdd, på vägen hem te Ebba igen drog jag Disa i pullkan xdd

Så åt vi, sen åkte jag o Ebba på gympa :)

Fredag - Skola var väl ok :P
Efter skolan åkte ebba hem med mig, så vi åkte buss tsm me Carro, o halva biten me "lill" matilda :P
När vi kom hem åt vi nudlar, sen spelade vi tv-spel "hela dagen" sen kom Örjan å åt hos oss :P <3
Så tittade vi på let´s dance, slutet av men "miffo-film" sedan en stund på "RAW" xdd
Sedan : Zzzz

Lördag - jag vaknade vände på mig och då såg jag att Ebba var där ,haha xdd jag hade glömt att hon var hos mig xdd
Efter sen stund gick vi upp o åt frulle, sedan gick vi upp, haha jag försökte platte hennes lugg... men jag "brände" mihela tiden ;O xD
Sen gick vi ut å åkte pullka (det låter ju som att vi gör det hela tiden xdd)
Sedan gick vi in o spela, sen kom mamma hem då åt vi "små-pizzor" te lunch, sedan åkte vi o spela
"HÅRD- innebandy" höhö!
O nu är jag hemma, så nu har Tove dukat fram kyckling :)

Hörs i morgon

LOVE

YlvaSahlPaavo

Kommentera här: