14/1 -10 FÖDELSEDAG!

14 Januari - med annat ord Ylva Sahl Paavo fyller år ;D ♥

Dagen började med att jag hör och vaknar av sjungandet, ja må hon leva... osv, så då var det söta lilla mamma och lilla Tove som sjöng så vackert ^^ och då vart det paket kl 6 på morronen (så villa jag ha alla mårnar xdd)

* En cerise vit-prickig nessisär
* En stor-nosad-hund nyckelring
* En täckpenna
* Örhängen som såg ut som dragkedjor
* Orienterings-tights
- Tack!! <33

Sen vart det skola, och då hade ingen av polarna kommit, emn sen hitta jag Malin, och då hittade vi Carro ;)
Sen kom Jenny och då fick jag ett paket och då gick jag till mitt skåp o där stod Ebba och då fick jag ännu mer paket :D

Då gick vi oss och satte oss på ett ställe..

* Ett skrivblock - av Jenny, tack! <3

* "Prydnats-bokstäver" bokstaverat till KRAM
* Ett kort i en ram av mig och Ebba när vi var i Spanien
- Av Ebba, Tack! <33

Det vart mkt kramar i skolan denna dag :D <3 (sånt tkr vi om :D)
Under hela dagen var det ngn så kom på att jag fyllde så det vart många tack med :D

Efter skolan tog jag bussen hem, åt lite, sen städae jag o Tove, dukade och tända "machaller", sen kom mamma hem, och då dekorerade hon smörgåstårtorna :D
Under tiden fick jag några till paket :D

* Ett spel (bordspel) som hette ... nånting
* En afisch på New Moon (bild längst ner..)
* En jushållare/stake formad som ett hjärta som man kan sätta på väggen

Sen knacka det på dörren, då kom Mormor, Morfar, Anders, Annika, och Jögge/ Jörgen :D
Då vart det ännu mer paket :D

* Två nagellack - cerise o pärlemor-rosa
* Ett armband "SNÖ"
- Annika o Jögge, Tack! <33

* Ett "fe-halsband" (det hängde en jätte söt fe/balerinna på kedjan)
* Pengar, tilla att tahåll i öra
- Mormor o morfar (djuren med), Tack! <33

* Ett tv spel, ngt med kaniner som ska bygga ett torn upp till månen
- Anders, Tack! <33

Sen blev det smörgåstårta :D

Efter det tog mamma fram ett fottoalbum sen vi var små xD, jag var SUPERFET! på "riktigt" ;O xdd
En riktig tjockis xdd

Och då kom Örjan :D <3

av han fick jag

* qomvik kompis 195 :-
- Tack! <33

Det hade jag faktiskt önskat mig :D
Fast jag trodde jag fick en toarulle xdd


Så var det hans tur att äta smörgås tårta, och vi andra fika :D
Sen åkte alla hem föritom Örjan, och då spelade jag det nya spelet emot han, första omgången vann jag! :D
Sen dom andra 178 ggr vann han -.- och sista gången vart det lika -.-''

Då var klockan mkt, det var ju faktiskt skola dagen därpå >.< så då vart det läggdags :P
 och iag 15/1, fick jag paket av Jossan

* Ett längre-pärl-halsband
-Tack! <33

Det gick inte att ladda upp bilden...

En underbar f
ödelsedag!
<3

Tack så mkt!

<3

Älskar er!

;* <3

Puss o kram! :*
YlvaSahlPaavo

Kommentera här: