Bowling, med Jenny, barnvakt, med Ebba

hej hej!

Det vart bowling istället för bio, men hur det gick behövar vi inte prata om (huvudsaken var att det skulle vara kull.. och det var det..) Innan vi åkte till hron åkte vi till några affärer, först kapphal, och där inne var vi jätte länge, och titta runt o prova, men det slutade med att jag och jenny köpte en varsin likadan tröja (fanns inte på dess hemsida..) men den var svart & tuskås-randig med ett svart skärp, och så köpte jag ett svart-roset-diadem (A)
Sen gick vi över till H&M, och då tästade jag en röd tröja med värsta feta "puff-ärmarna" men den var skit snygg :D och en blommig "balong-kjol" den var oxå skit snygg :D, så tästade jag två andra kjolar i rossa och blå, men jag såg ju faktiskt ut som en "förvuxenkondåm" ;O och det ska jag säga er... det är INGEN VACKER SYN!
MEn efter det åkte vi till heron och käkade lite, kykling-sallad=mummsigt! Så gick vi runt på media-markt och typ pilla på allt som fanns där (A) så gick vi in på mio, men jag trodde aldrig att vi skulle komma ut därifrån, det var ju ett förminskat IKEA ;O det var as stort ;O men tillslut hitta vi ut, och då gick vi och bowla, kuligt varre! ;'D
Efter det givk vi runt så gick vi in i någon "barn-inrednings-affär"  för barn rum, ass nice, ett rum var "natur-inriktat" så det var en säng och över den var det som någon grej så det kändes som om man sov i ett tält xD
så gick vi till TeamSportia och så testade jenny gympaskor, ;D och jag gick runt och testa styrke-mojenger, sen vart det ficka med "mackflurrie" (stavning inte OK)
En mkt rolig sthlm dag med Jenny och hennes mamma :D

När vi kom hem till Jenny igen, tog jag min väska och gick bort till träningshallen, för att gå på gympan, men det var ändast för att få duscha, för efter gympan gick jag hem till Ebba och åkte med hennes mamma hem till Ebbas syrra JEnny m. familj.
För att på fredagen skulle jag o Ebba sitta barnvakt åt hennes två döttrar :D
Resultat: Det gick mkt bra, så om ni behöver barnvakter anställ oss ;D

Men nu är mitt lov snart slut, för i dag är det redan Lördag, J**** S*** -.-'' jag vill INTE till skolan på måndag ;O
Men det finns inget att göra åt...
Men i morgon ska jag kns på bio med jenny, men jag måste prata med mutter... först...


hihi se så liten och söt, jag har varit...

puss o hej
ylvasahlpaavo

Kommentarer:

1 johanna:

skriven

HAHA gud vad söööt!

2 ylva:

skriven

haha jaaa ^^

3 Anonym:

skriven

aaaaw xD <3

4 Ylva -.-'':

skriven

FELIX!!!! :@

DU MÅSTE SKRIVA ATT DET ÄR DU!!!!! >.< -.-''

Kommentera här: