Uppsats

Hej hej, idag är det lördag 13/2 - 10

Sitter här fast igentligen borde jag skriva min uppsats i SV-SO men jag har kört fast!
Det ska handla om att man ska vara en människa som lever under Antiken, för dom som inte vet ca 500 år f Kr.
Jag ska vara en slav pojke :)
Mern nu har det hänt massa saker i min historia men inget utav det som det står på pappret som ska vara med, som tex: amn ska besöka ett slags möte som var under den tiden (kommer inte ihåg ved det heter), man ska träffa en filosof och en författade, besöka en teater (men det är ju inte så lätt, jag är ju slav!), man ska på olympiskaspelen(OS) så det är lite irriterande -.-''
Men det blir säkert bra, jag gillar ju att skriva historior/sagor så it´t funny! :D

nu kom mamma hem så nu väntar vi bara på att gästerna (mormor, morfar, och anders) ska komma så blir det kladdkaka :D

Puss och hej!

Kommentera här: