sur!

Hej! nu var det en hel vacka sen sist! Jag är ju helt hopplös! ;O

Men nu har jag ätit pizza ;). mamma kom och hämta mig hos Ebba, där jag spenderat natten ;)<3
 
Lämnade in uppsatsen i går med..... men inte utan krångel... som jag kanske inte sagt har jag MÅNGA i min klass som är HELT NOLLADE! Så här var det:
Jag och ebba satt vid datorerna i vårat grupprum för att skriva klart våra uppsatser, och självklart sitter ju dom där inne där med... Och våran resurs- lärare satt också där, men de fratade inte svenska, de pratade sex, och den enna tjejen som sat där satt typ och berätta massa saker (ursch!!), men läraren var ju med i konversasionen, jag och ebba fick be dem att vara tysta, efter som hur j*vla enkelt är det att jobba om en ganska seriös sak, så ska flera st sitta och prata om sånt (J*vla PUCKON!), så det var den sista lektionen vi skulle jobba med det, men vi vart ju inte klara, så sen hade vi matte, sena hade vi engelska, så vi frågade våran engelska-lärare om vi fick fortsatta med den, och det var ok, men vi vart inte riktigt helt klara, så på lunchen satt vi inne i Al rummet med alla lärare och fixade klart, den blav ju inlamnad i tid, men jag är så J*VLA trött på dom där människor, som hela tiden är elaka emot alla, tex i torsdag sa den ena killen till mig att jag var så ful att om jag limmade mig i ansiktet så skulle jag nog bli snyggare eftersom jag inte kunnde bli fulare, men han fattar inte att om han säger att jag är stor som ett hus och ser utt som ett gris *rsle, bryr jag mig inte, för jag skiter i han, jag byr mig inte om han inte gillar mig, för jag tkr inte om honom... men däremot om det är någon som jag tkr om som säger det, DÅ bryr jag mig! Och så kom min kompis brorsa fram till mig och sa: Du... inte för att vara elak, men det där förstörde... sa han och pekade på mitt hår (klippte mig i söndags), man "bah" okej...? och det säger du till mig för?? nej juste?! det finns ingen anledning, för jag känner inte dig! jag har typ aldrig ens snackat med dig :S, så jag fattar inte ens hur folk kan lägga ner tid på det? :S


Hoppas ni har det bra ;)

Puss och kram!
ylvasahlpaavo!

Kommentera här: