Disa! **

Måndag:

mamma skjusa mig till bussen, sen åkte hon till jobbet, och bussjäveln lät mig inte åka med eftersom jag bara hade kontante, och hem kunde jag inte gå för det var för långat, så jag fick gå 1 mil för att komma dit jag skulle
-.-''... i -30 grader, men tog ändas lite mer än en timma :P :O sen åker fans bussen förbi mig och då skrattar den jäveln, jag hatar busschaffisar :O
Mitt hur var vitt och is, mina ögonfransar var vita och isiga, halsduken var ISIG, mina händer var kalla, JAG HATAR BUSSISAR!

Sen åt ja frulle på fiket :D
OCh så gick jag hem till Disa :D <3
Så var jag där hela dagen, prata, data, pulka, prata,prata xD
Sen åkte vi hem till mig, och då tittade vi på "Sweeny Todd" hihi somnade en liten stund, och sen gick vi ner och tittade på "Arn" och då somnade jag igen xD
Men efter det guick vi upp upp o la oss....

På tisdagen, gick vi upp och så åt vi nudlar och titta på mer film, ocg pratade, och så bakade vi "KLADD" kaka xD
Sen kom hennes pappa och då åkte vi hem till henne och så var vi där, sen gick vi till Felix :D sen på kvällen gick/sprang jag till klubbstugan, för Tove skulle hålla i fickat, och jag skulle hjälpa henne, och mamma var på "tjej-kväll". men när alla åkt, städade vi sen gick vi till mamma, så sen åkte vi hem, och då gick jag upp och la mig och titta på jakten på... kommer inte ihåg vad den hater xD

Disa- dagar :D <333

Älskar dig gmn! <33333333333333333





Två gamla bilder på Disa, och en på Felix <3

Kommentera här: