day before the day!

Jag har inte bloggat på ett bra tag nu men man kan ju inte sitta framför en data hela dagarna när det närmar sig jul! Granen är pyntad o klar men ser fortfarande ut som s*it men men man kan ju inte få allt.
I dag så träffade jag mina kära vänner ebba o jenny-penny o bytte julklappar med dem (fast jenny fick i måndags.) av de båda fick jag en dubbel-pulka somn de köpt tsm o en t-shirt från gina av ebbeléebba ♥
Taaack så mkt gummor!

Nu väntar jag på att mamma ska komma hem o då blire gröt.. men va fan nu kom jag på en sak! Hur ska jag kunna ge gröt till tomten nu när jag bor här?! Böööhöö! :'( jag får ringa mormor o  fråga om hon kan ställa ut från mig :) Sen efter gröten blire godis o uppesittarkväll med Lotta :d (bingolotto) som ni säkert kommer ihåg från förra året så spelar vi alltid bingolotto dagen innan jul (Y)
Sedan i morgon bär det av till m o m där familjen väntar :) men i år ändras planerna lite från alla andra år :/ morfar jobba så vi måste först kolla på kalle o sedan äta ist för att äta o sedan kolla på kalle -.- men men vi kanska överlever :)

God Jul
ylvasahlpaavo*

Kommentera här: