5. min bästa vän

Jag har många såkallade "bästisar" och jag känner egentligen inte för att välja ut någon speciell men jag gör så här så hoppas jag att jag får ihop det.. men om just du inte står med så finns det en anledning till det och det är säkert inte att jag inte tycker om dig, utan kanske att jag tycker att vi inte står varandra så nära eller jaa.. vi märker väl det ;)

Ebba Fanny Frisk

Minnen minnen minnen...
Vi har kännt varandra sedan dagis där vi läste bibeln o bad innan måltiderna.
Sedan började vi skolan och då började vi inte i samma klass inte ens i samma skola.
Men när jag började på scauterna såg jag ett välbekant ansikte där, och där var du. Så då började vi umgås där och jag sa att jag tyckte du skulle börja orientera, och snart så såg man dig där och efter det har vi varit oskilldaktiga. Du är värkligen min bästa vän, och jag tycker inte att "bästa vän" räcker att säga det var därför jag ville hitta på ett nytt ord på vad du var till mig eftersom jag har ju somsagt flera "bästisar" men jag har liksom inte riktigt samma "relation" till dem som jag har till dig.
Du är en fantastisk människa, och jag skulle gärna vilja vara du för en dag, för du verkar nästan aldrig ha några problem och du är älskad av så många människor omkring dig (det är inget fel på mitt liv men bara för en dag).
Och jag ser detta som en sjukt posetiv sak: när vi tjaffsar eller så, så räcker det typ med att den ena börjar prata om vad den gjorde igår eller så, så är det bortglömt.
Du är en underbar människa och då står mig sjukt nära hjärtat!
Du kommer alltid vara min bästa vän tills döden skilljer oss åt och därefter.

Älskar dig Ebba!









Sedan har vi: Jenny, Jossan, Disa, Felix, Nick ...

Jenny - Våran ängel!
Jossan - Alltid kul med dig!
Disa - Sockersöt!
Felix - Uppiggaren!
Nick - Pepparen!

 ♥♥♥♥♥

Älskar er!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

uppiggaren yey!

2 Ebba :D:

skriven

naawww va gulligt <3

vi är absolut de bästa bästisarna som finns,

och du är gryymmmmmtt .... eeehm nu går det ju inte att rabbla upp allt för då skulle det ju ta flera år så det blir en kort sammanfattning du är det bästa bästaste bästisen jag kunnde fått <33

3 ylva <3:

skriven

ÄLSKAR DIG! <33

Kommentera här: