4. vad är kärlek?

Kärlek enligt mig är något helt fantastiskt, utan kärlek skulle jag inte vara den jag är idag.
Men som vi alla vet så kan kärlek vara jäkligt jobbigt ibland.
Det finns olika kärlekar, för du har inte samma kärlek till din mormor som till din katt, och innte samma kärlek till din bästa vän som till dig pojkvän/flickvän osv.
Och alla dessa flersifriga kärlekar är oerhört viktiga för oss människor, djur osv.

Kärleken från sin mor är en känsla som jag inte kan leva utan.
Kärleken från en nära vän är en känsla som jag inte kan få för mycket av.
Kärleken från någon som man står mära är något som jag bara vill ha mer och mer utav.

Så här kan jag hålla på hela dagen, för när jag är ledsen så kan än kär mor/syster/vän alltid pigga upp en, och när jag är riktigt lycklig är jag med de människor jag håller närmast hjärtat, och min kärlek jag har till min fantastiska familj underbara vänner och obeskrivligt stark och jag som sagt kan inte leva en dag utan dom..

Kommentera här: