3. min familj

Jag bor med min fantastiska mor Gunilla 44 och syster Tove 16
Vi har en fantastisk relation till varandra o kan värkligen prata om allt!
Vilket är oerhört skönt, o det har liksom alltid varit så, jag behöver inte tveka om att berätta något för min mamma för att jag vet att jag alltid kan vända mig till henne, och samma med syrran, fast det blir oftast att vi pratar allihoppa :)
Sedan har jag ju flera i familjen men jag nämner just nu bara dom som jag bor med.
Och då kanske jag bör nämna Örjan. Örjan är mammas boyfriend fast han bor ju inte är men man skulle nästan kunna tro det eftersom han är här hela tiden men det gör inget ;)
Han brukar också vara med i våra disskutioner, vilket oftast inte är så kul, för allt ska överrösta alla och alla ska alltid ha rätt.. speciellt han.. sorry, but it´s true.

Jag älskar min lilla familj, den är underbar!

Men så får vi ju inte glömma bort att jag har en liten extrafamilj också, men det tar vi en annan gång ;)
Och den älskar jag också!


gammal bild!

madre!

syster

örjan

Kommentera här: