2. Min första kärlek

Jag tycker det är lite jobbigt att prata om min första kärlek.
Av flera anledningar, och jag kommer inte hålla på och ta upp det nu, för då kommer jag aldrig glömma honom.
Men när man var yngra var det inte så svårt o komplicerat det var mer skriva en lapp där det stod: får jag chans på dig? och så fanns det tre rutor ja, nej och kanske/vet inte. Och då spelade det inte så stor roll vad svaret blev eller om du hade "chans" på 5 killar/tjejer. Men när jag blev lite älsde så hade man ju mer känslor för en viss person och inte i flera. Och jag var kär flera gånger om i olika killar, men speciellt i en kille, och dom känslorna kom o gick lite som dom ville. Och det vard n här killen som jag kände " riktig kärlek" för på riktigt för första gången. Och dom känslorna var mycket starkare än som jag haft tidigare, dom verkligen kändes där i magen o jag var glad när han fanns i min närhet, och det växte bara starkare o starkare.. iaf från min sida sätt.. men dock inte från hans..
Och min först kärlek var jobbig men ändå så fantastisk!

Jag hade j*vlit svårt att komma över honom, och han skaffade ju andra tjejer flera gånger om innan jag änns slutade tänka på honom dygnet runt. Så jag tror jag kan säga fast jag ännu är så ung att jag en gång fått hjärtat krossat.. och känslorna för denna kille är inte helt svalla än men de kommer aldrig bli så heta om de en gång var, för i dag har jag dessa känsklor för en annan person. Fast det är en helt annan och ännu mer komplicerad historia.. och den tas inte upp här.

Kommentera här: