Cry Baby♥

AaaH.. Härligt!
Nu har man vänjt sig med att kunna gå på toa utan kö, inte behöva gå iväg för att borsta tänderna, inte behöver gå iväg o diska i kalvatten kunna tvätta kläder! OCh att kunna sätta på sig väldoftande varma TORRA kläder :)
Livet är ett lyx! (inte alltid dock..)

Men men, sen sist har jag bara suttit framför lilla tvn i mitt rum o spelat SIMS 2 :D
OCh syrran på andra sidan väggen spelar sims på datan ;D
Det har jag haft för mig i två dagar men i dag vart det först sims sen vart det lilla kycklingen :D
Så har jag kollat två filmer i dag: Cry Baby (eftersom sist jag sa att vi skulle se den så ville tove kolla en film som gick på teve, och då spelar det ingen roll vad jag vill se -.-) men nu har jag iaf sett den,
FY FAAAAAAAN.. VAD BRAAAA! ♥
Och så kollade vi Alice in Wonderland, I loooveee! ♥
Så har jag bakat en coklad-apelsin-kaka (med mix) mmmummsigt vart de!

Men nu kände jag för att lyssna på all underbar musik på min lista :D
Och då kan jag ju sätta in ett liten inlägg tänkte jag (a
Så nu tänker jag även göra om bloggen, men jag fattar inte riktigt koderna -.-'' men det årdnar sig nog ;)

Puss
See u later!
ylvasahlpaavo*

Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm

crybaby_0052.jpg image by pulsahead





Vill ha dig i mörkret hos mig
tiden den stannar när vi rör vid varann
Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram
låt det aldrig ta slut

Vill ha dig i mörkret hos mig
tiden den stannar när vi rör vid varann
Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram
låt det aldrig ta slut

Jag låg och grubblade, ensam i min stora säng
Drömmarna blandades med rädsla för framtiden
Om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dig
Bort från mig


Kommentera här: