Oj vilken apelsin, nej det var visst Ylva

I söndags blekte jag håret och vart blondin/apelsin, det vart väl inte jätte lyckat, så i måndags gjorde vi ett nytt försök, och det vart mkt bättre, men det är fortfarande ngt orange men ma´mma har köpt "silver Shampo" som förhoppningsvis tar bort det ;)
I går, onsdag, var jag hemma hos bv, det var funny!
Vi sjöng singstar (a
O kollade på ngt pogram med småbarn som var med i skönhetstävlingar jag tkt att det var hämskt, men ebba tkt det var ganska kul xD Så kollade vi på rean på intersport, vi villa ha "rolerblates" (haha stavning) villsäga "rullskriskor" :D Fatta kul att kunna det :O
Men när vi vart där så börjde det oska as mkt :O så vi ågade typ inte gå hem xD så vi kollade i en annan affär o vi var där inne jättelänge xD
Sen spelade vi ett "spök" "barn" spel xD jag tkt det var kul, men inte ebba xD men det avr säkert bara för att hon förlora o jag vann :D

Sen var vi till mormor på kvällen, haha!
Där fick vi äppelkaka :D

Chao!
ylvasahlpaavo*

- jag börjar skolan om exakt en vecka :'O

Kommentera här: