Not that much

Som ni ser är det ny design.
Vart det bra eller dåligt?
Ääh! Ser bättre ut än vad det gjorde, men snart har jag väl tröttnat på denna oxå o byter till ngn annan :P

Dagen har väl ungefär sätt ut såhär..
Gick upp gjorde ingenting i ca en timme.
Gick till konsum o köpte frukost.
Åt frukost.
Gjorde ingenting i ca 3 timmar (det kanske inte ver så länge  men detta är bara chansningar)
Sen fick man internet av syrran (vi har ett om vi delar på ;)
Så satt man här i nån timme sen, när mamam kom hem åkte vi till .. för att Tove skulle köpa en bok "fallen ängel", så gick vi o köpte glass, "mango (sorbet)" och "marängswiss" :D
Sen gick vi runt lite, och då bestämde vi oss för att äta ngn stans, så vi gick o kollade på olika menyer.
På en resturang hade de "hundtallrik", det sa mamma att jag skulle få, det var mat som var speciellt för hundar-.-
Så de andra som stod där bara kollade på mamma för hon fortsatte o sa: Det måste ju typ vara som kebab-tallrik eller kyckling-tallrik, det brukar du ju äta.
SUCK! Jag fattade att hon skoja, men jag är osäker på om de gjorde det -.-'' Oj oj oj..
Men sen hittade vi en resturan att äta på. Det vart Kyckling-spett med beanessås och pommes :D
Men när Tove va klar tog jag hennes Tsatziki :D

Så på vägen hem diggade vi Black Eyed Peas – I Gotta Feeling, mammas favvo! ;)

Kommentera här: