Mini-festival!

Lördag:
Mamma Tove åkte iväg tsm med Ö på orienteringstävling, jag stannade hemma för att städa rummet :P
Men jag städade bara i pauserna på 3.an för jag höll på att kolla på "Paris Hilton, new bff" xD
Så jag städade i pauserna, emn det gick ju bra eftersom pauserna är så långa :O

Sen åt vi lunch/middag på wokhause eller vad det heter, jagh åt SUCHI, det var ju.. en "intressant" måltid xD
Sen gick vi hem o bytte om, ca halv 5 hämtade vi Ö, så åkte vi vidare o plockade upp anders, så åkte vi vidare till "mini-festivalen".
And it were assum! (Y)

Slow Show
Litle Marbeles
Docenterna
Miss Li
♥♥♥♥♥

Jag hade aldrig hörs Slow Show eller Little Marbeles förut, men dom var faktiskt riktigt bra! Och jag hade bara hört en låt av Docenderna (Docent Död – Solglasögon) Men såklart spelar de inte den bara för det -.-''
Men Miss Li hade jag ju såklart hört! ♥♥♥♥
Och hon var GRYM! I lööööv!

Slow Show – (Sym)pathetic Pop #1
Little Marbles – Vi Slutar När Vi Är Klara (har inte lyssnat på alla än, men hoppar o Trampar på ditt hjärta är än sålänge BÄST!!)
Miss Li – Best of

Så fick man ta en Gratis cd med Slow Show, som jag gjorde såklart ;)
Och jag köpte en signerad affich (stavning) på/av Miss Li, o en Miss Li t-shirt!

Kvällen var iaf BÄST!



(hittade ingen bild på Slow Show)





Kommentera här: