dagens*

Tja!

Idag har det vart Torsdag ;D
Sevnska, SO, bild, musik, lunch, idrott och SOL.
Efter skolan gick jag med Tove ner till banken, vi skulle hämta några papper åt mamma, ebba följde oxå med, så vi gick hem till mig o packde ner kläder, och sedan gick vi vidare hem till henne.
Där sjöng vi singstar, och självklart vann jag \m/
där imellan käkade vi lite, sen bytte vi om och vandrade upp till skolan igen, för där upp skulle det vara öppet hus.
Så vi hade först SO, det var faktiskt ganska roligt (Y) när vi hade SO var mamma med där ;D <3
Efter det 5 min rast sen var det engelska, men både ebba, jossan, blondiie och moa skulle bort till spanskan så du vart jag själv -.-'' men det gick bra för vi slutade ganska snart (engelskan var mindre kul xD)
Sen var det fika med mingel som det stod på schemat :P
Så jag satte mig i gropen o kollade när folk dansade (eller det var några som gjorde lite dans nummer) alla var sjukt bra! :D haha så jävla kul! sen hittade jag disa så vi gick till caféterian så jag köpte festis o mack så stod vi o "mingla" med Victor, nick o syster (felix :*) och så var våran "so"lärare där oxå xD och efter ett tag kom Edvin o Kevin oxå ;) sen kom svenska läraren xD haha kul kul! xD

Detta var en bra dag, men även en av de sämsta på jävlit låång tid...
För i dag var sista dagen vi hade våran älskade Yan med oss för han flyttar upp till sthlm.. och jag börgar nästan gråta varge gng jag tänker på att jag vet inte när jag träffar honom nästa gng, han var/är en av de närmaste jag har, jag saknar honom redan, och det jobbiga är att jag inte ens han säga hej då, för han kom inte nu på kvällen..

Yan älskar dig så sjukt mycket, du var/är en av mina bästa vänner och jag kommer sakna dig så sjukt J'''a mycket, och det kommer inte gå en ända dag utan att jag tänker på dig, hej då... <3

- så om jag är lite deppig nu så vet ni varför, men det kommer nog inte märkas när jag skriver ;)


löööv
ylvasahlpaavo


Kommentarer:

1 emma:

skriven

frågestund på bloggen

FRÅGA MINST EN FRÅGA ÄR DU GULLIG!

2 Carroo ;) <3:

skriven

Jag o mathilda stog där osså ;) <3

3 ylva:

skriven

ojj juste, sry! x)<3

Kommentera här: