kameller, getter och ormar!

tja tja!
inte upptatteret på 2 dagar, men men det tar vi igen nu ;)

Måndag:
Tove var hemma hade feber och måde inte bra :(
så jag fixade mig och gick till skolan jag hade mycket raster i tisdags, eller många var det väl inte precis men de var låånga :D det tkr vi om(Y)

Efter skolan gick jag med ebba hem för vi skulle plugga på engelska ihop. <3
Men om jag ska vara ärlig så hände det inte speciellt mkt i måndags...

Gårdagen:
Skola ofc.. hade eng-prov, FAN va illa det gick. Fick resultaten senare på dagen, jag tänker inte säga hur många fel jag hade men jag hade ungeför hälften rätt och det var typ 73 ord + böjelserna allts dubbelt upp med ord.
och man fick max ha 4 fel annars blev det om prov, och det kommer att äga rum nästa tisdag, fast det gick inte sämst för mig, det var folk som fick sämmre, och det var bara två st som inte behöver göra om prov, men skit samma, så länge..
Efter skolan gick jag med ebba o jenny, för jag skulle "leka" med ebba :D <3
Men det blev så att Jenny oxå var med (A) (Y) :D <3
Och ebba bor frecis breve "fältet" som när det är cirkus så är det där :D
Så skulle det vara det i går :D Sattd et gick kameller i upp byggda hagar, och några änder var där oxå haha (vad gör de på en cirkus??) och så var det lamor tror jag, och gätter (samma med dem xD) den ena geten hade en liten unge den var jäätte söööt! så vi gick över gaten o fottade massa, och en kamell kom fram så vi klappede den :D (när jag var liten red jag på en kamell på en cirkus, emn problemet var att ena pukeln luta så jag hängde på sidan -.- xdd)
Så vi var där jätte länge o höll på att fotta (kommer bilder snart!)
när vi vart där ett "tag" så gick vi bort till en lekpark o gunga gung bräda :D
Sen klätrade vi upp på ett berg som ligger där och tog en massa bilder, eller ag tog massa bilder med Ebbas kamera (A) men när ebba skulle ta en bild på mig o Jenny så bar jag upp jenny o hon sa: oj! jag måste prutta..
men självklart ska hon det, alltid, typiskt henne, så det vebrerade på min arm, jäkla snusk xD haha jag kanske inte ska säga ngt xD
När vi skulle gå hem tog vi en skogs väg, och jag kommer nog inte gå nå mer där i sommar!
För jag har VÄRDENS FOBI för det j***a djuret ORM!!!! men iaf när vi gick där så tittar jag mer på marken och precis framför mina förtter ligger den, så börgade den röra på sig o, nej fyy!! så jag börgade skrika och sprang därifrån. Jag tog en annan väg o mötte upp ebba o jenny, så de berättade attd e inte sett den förs o jenny tkt att jag var konstig för att det var en ödla o ingen orm, men va fan!! orm som orm!!
och ebba berättade att jenny hade börgat klappe den, men du gick jag xD fy dom är jätte läskiga!
Fast jenny borde inte gnälla, det är ju inte precis jag som är RÄDD för MYROR! xD
Senare gick vi ut för att träna, fast då bytte vi ut blondiie till loppan (jossan) mend et börgade regna massa sen, och så blev vi tvugna o ta kiss pause hihi (A)

Idag:
ja idag då har det inte hänt så mkt, förutom skola, tv, och jaa nuu här :P

men nu ska jag ladda upp bilder, va berädda på en bild-bomb! <33

grym låt som spelas just nu Johnossi – Man Must Dance

puss för stunden
*ylvasahlpaavo!

PICTURES!


- kamell stjärt, (Y)








Kommentera här: