surt!

hej hej dagen har vart mkt bra!
grattis än en gng syster! <3

så nu sitter jag här o suckar...

vill värkligen ha:

hörlurar (inte ploppar)
KAMERA!!!!

pengar! pengar! pengar!


men stora problemet är att jag sparar, och jag har inga pengar, jag vill ha en kamera tills jag åker på semester, kan inte få så mkt pengar och om jag fick ihop det så skulle jag ändå inte kuna köpa det eftersom jag ska ha pengarna till spanien... så jag är lite sur.. men det går snart över... och jag vill ha nya sol brillor o nya bad-kläder o massa små saker, men sånt får vänta.

detta blev ännu ett tråk inlägg..

kramiisar!

för att tråka till det ännu mer kan jag ju påminna om att det blir skola i morgon, jag vill INTE!!!!!
juste :O jag har ju PROV!!!! :O
Desutom MATTE!!!! :''''O
FAAAAAAN!!!!

men men för att roa till det... eller inte... så såg vi challote perelli på heron i går (kan inte stava hennes namn)

Kommentera här: