tekniska

hej hej!

Idag har min klass och en annan sjua åkt upp till sthlm till tekniska museet :P
Det var väl helt okej, men visningen var väl si o så, rymden var det :P
gajden var lite lustig :S... xD
Det vart mkt tåg, o buss det var mindre kul för då vart man tvungen att höra på alla i******* kommentarer, och jag är så sjukt trött på att få ta dem, och jag pallar faktiskt inte det mycket längre... 
och hela dagen har vi fått hört denna låt --> kaj - calling my name
jag gick mest omkring med blondiie o ebba men ibland med moa o några till.
fast roligast var ändå på fritiden fär så gick vi till "lekrummet" eller vad man ska kalla det, så sär åkte vi "ruschkana" hahaha xD

men nu ska jag nog göra något vettigt, vad vet jag inte, för jag har redan diskat.. -.-''

här kommer några bilder <3


Älskar er tjejer ni betyder så sjukt jävla mycket för mig så det är omöjligt att beskriva! <3
(då inte mig innräknad xD)



allt vitt blev niånigt xdd <3



låten vi har hört hela dagen...

Kommentera här: