Stigtomta-kaveln

Hej!
I dag blev det ingen sovmorgon inte... Gick upp vid kvart över 6, satte på mig tävlingskläderna, packade, sedan hämtade vi Örjan och så bar det iväg till Stigtomta-kaveln.
När vi åkte var det inte säkert om jag skulle springa i ett lag eller om jag skulle springa bara en vanlig bana.
Men när vi var framme hade jag klart för mig att jag skulle springa tredje sträckan i ett lag, plus att jag fick snällaste Örjan som skugga även fast han skulle springa sträckan precis innan (andra), men snacka om att han måste ha bra kondis :O För jag var trött när vi kom i mål, men han sprang ju en bana innan så han sprang ju dubbelt så långt :O så det finns ingen anledning att gnälla, fast det gör det inte anars heller för alla som springer blir ju trötta - det är självklart, iaf om man ger allt.. ;)
Det var en J**** gubbe som sprang samma sträcka som mig men jag tycker han kunde ha tagit andra väg val än mig, han var bara STÖRANDE -.-'' Dumma GUBBE!
Örjan ramade på ett ställe, och när vi/jag kom i mål fick  jag reda på att hela kompassen gått sönder -.- men han sa aldrig ngt under banan, men som tur var gjorde han sig inte illa ;)
Banan gick iaf ganska bra, och inga bommar för utom en (elr räknas det som bom, eller slarv??)

Tack Örjan för att du sprang med mig!!! <33333333 

Dagen var iaf bra, och solen var med oss nästan hela dagen, det är nice!

Allt för stunden!

- ylvasahlpaavo

Ps. man kanske inte fattade så mkt om man inte orienterar men jag vet inte, förhopningsvis gör man det ;) Ds.


- familjen BANAN!!!

Kommentera här: