Hej!


Idag var det skola som alla andra dagar.
Och det var väl helt okej, hade vikarie för NO/matte/mentors-läraren så först hade jag mentorspass då satt jag och snackade KISS-bilder med Felix, han är STORT FAN av dem xD
Efter det så var det svenska, och då var vi med i ngn fråge-tävling om massa olika böker, jag kunde ju därimot inte speciellt mkt, men det kunde många andra, så nu ska vi bara vänta o se hur det gick ;)
Sen hade vi matte, vikarie, då börgade vi med "bråk", förut har jag inte tkt attd et är så svårt, men nu vet jag inte.. det kanske bara var han som var dålig på att förklara (A).
Och efter matten hade vi engelska, och hela lektionen gick åt att repetera läraren, vi har sjukt många gloser till på tisdag, så ska vi ha verb-prov i engelskan, det är jättesvårt och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lära in alla orden och kunna lära stava dem :( men det är bara att köra på tills man kan dem...
LUNCH - spagetti och köttfärssås, det var mycket gott! (Y)

Efter lunchen skulle vi egentligen massakera (dissikera) en strömming, men våran NO/matte- lärare ville gärana vara med på det och hon var ju som sagt inte här i dag, så ist fick vi redovisa vår uppfinningar som vi valde ut på tekniska i onsdags.

Efter skolan gick jag med Ebba hem så käkade vi lite och pluggade engelska..  sen sjöng singstar :D

OCh nu har jag kollat på "famely gay" och "vampaier dayeris" ;)
så nu sitter jag här och lyssnar på musik!
jag tror nog att jag ska gå ut på några hemsidor, bla. bikbok, gina, och monkey..

hej så länge ;)

love - ylvasahlpaavo


- jag saknar att kunna fotta :(

Kommentarer:

1 flexy:

skriven

jag kan fota när jag vill för jag har en kameramobil :M <3



JAG ÄLSKAR KISS <333333333333333333333333333333 (L)

2 ylva:

skriven

men Loser! xD

det har ju jag med, men det blir ju inte alls speciellt bra photos xD <3



nehä xD <3

Kommentera här: