*.*


År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 5-6:an
Vad hade du för hårfärg - Brunt och  blond/blont.
Hur lång var du - 1,60-1,65
vem var du kär i - i don´t wanna tell u
Hade du nån Pojk/flickvän - aa i slutet av 5.an
Vad brukade du göra på fritiden - typ samma som nu
Vilka umgicks du med -  typp, frida,becca, emma, och ebba
Var allt Bättre då - till och från
Skulle du vilja gå tibx dit - ibland
Har du förändrats - kan inte jag avgöra

Nu:
Vilken klass går du i -
7:an
Vad har du för hårfärg - brun/rött
Hur lång är du? - 1,60
Vem är du kär i - haha!
Har du nån Pojk/flickvän - Nope.
Vad brukar du göra på fritiden - umgås med de bra människorna i min omgivning o träna
Vilka umgås du med - typ, ebba, jenny, jossan, disa, moa, emma och många många fler! <3
Hur ser du ut - kort hår, grön/bruna ögon, och inte JÄTTE lång ;)

Har du:
sovit brevid någon med samma kön - Ja
sovit brevid nån med motsatt kön - inte själv eller vad man ska säga 
slagit ner nån - inte exakt
Ljugit för en bra vän - mhmm
Svikit någon - ohh yhee.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Felix
Kramade du senast - Disa
sov du hos senast - Shit det kommer jag inte ihåg xD
Vill du vara just nu - El spania! (stavning)
Ringde dig senast - my mutter

Vad:
Drack du senast -
mjölk
Köpte du senast - frukt o bröd
Gjorde du igår - Kollade film
ska du göra imorn - skola * 2
Vill du göra just nu- sjunga xdd
Åt du senast - mat
Är närmast dig som är rosa - mitt armband



Kärlek :
Du är kär nu -
höhö.
Du har sårat nån så den började gråta - tror de
Nån har sårat dig så du börjat gråta - aa

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
hmm, det vet jag inte
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja
Jag har smugut ut utan lov - nope
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nepp.
Jag har en hemlighet som ingen vet om - inte många
Jag har fuskat i ett spel -  haha klart, men blir alltid påkommen -.-''
jag har struntat i ett prov - nepp

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
inte med flit
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - nej :S
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - nee
Jag har vaknat gråtande - no
Jag har somnat gråtande - jaa

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aldrig varit på en.
Jag har sett någon dö - nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej

Kommentera här: