ebba dag ♥

skola i dag då, först klass timma :P slutade 20 min tidigare så vi tittade på någar vidioklipp på fotbolls-spelare som bröt benen :S
sen skulle vi ha NO men lärarn var sjuk o vi fick ingen vikarea så då vart det 65 min HÅL plus rasten innan o efter, sen hade vi en kort engelska lektion, lunch: korv o potatismos, efter det var det matte - prov, och det gick väl ganska bra måste jag påstå :) och egentligen har vi 40 min rast efter matten men i dag fick vi sluta efter vi var klara med provet, så jag vart klar tio min tiddigare så då gick vi ut o stekte i solen i ca en timma :)
Språk var det efter det, då fick jag minna omdömmen och jag är faktiskt nöjd, och jag hade plasterat mig själv mycket bra för lärarna tkt typ hela tiden samma, och minna omdömmen har blivit bättre än förra året :D (terminen)
efetrskolan gick jag hem med ebba :D
vi käka bullar o drack oboy sedan gick vi ner och jag har plockat fram kläder till henne för hela veckan :D
och så provade jag lite av hennes kläder oxå, men ebba är lite mindre än mig så det satt lite anulunda på mig xD 
sen gick vi ut o köpte glass med sparkcyckeln, gick till en lekpark o gunga gungbrada :D
sen kom det två småkillar o börgade skratta åt oss när vi gunga (inte så konstigt, det gick inte så bra..) sedan börgade de snacka med oss, så vi fick dom att tro att vi var 22 xD sen gic vi hem o sjöng sing star, vi är gryma på det, vi är värsta pock stjärnorna :0
sen åt vi korvstråganoff o ris, mmmummsigt :'D
så gick vi ut ebba tittade på mig o sa: ylva, sparkcyckeln!? :O
så då små sprang vi till hemköp, och ser man på, där står den ju, så skjusade jag hem henne på den xD
sen följde hon mig en bit hem.
och nu sitter jag här och äter kexchoklad o diggar music! \m/
och väntar på att ebbas mamma ska prata klart så jag kan ringa dit o inte är upptaget ;)

det var nog allt för stunden .

tack för en bra dag bv! ♥

varma svettiga kramar

ylvasahlpaavo

I love you this much
And i'm waiting on you
To make up your mind
Do you love me too?
How ever long it takes
I'm never giving up no matter what
I love you this much

(låttext)

Kommentera här: