2-days in one

hej hej!

igår var det skit fint väder!
följde med ebba hem efter skolan o vi satt ute på trappen i solen o åt mellis, :D <3
sen satt vi på oss skor o tog sparkcyckeln o fotbollen o sparkade oss i väg, men det var fullt mad små ungar i lekparken -.- så då åkte vi bort till ett annat ställe o spelade fotboll där, men efter ett tag kom det två killar dit och då gick vi där ifrån, sen såg vi att de mötte 2 killar på fotbollsplanen, så vi sparkade ivåg.
men jag ville åka ner för en bake som är breve fotbollsplanen så när vi är på väg upp för baken kommer det 10-15 st till killar som är på väg till fotbollsplanen då små spramg vi därifrån (inte för att vi var rädda xdd) för att det var ju pinsamt xD

på kvällen åkta vi ut till k-stugan o sprang/promenera en runda ca 5 km tror jag :D

tack för dagen bv! <333


Men i dag har jag bara vart i skolan -.- och vart hemma o städat mitt rum :P
men jag tog en pause från städningen o gick ut för att köpa glass :D
så jag gick till konsum, men de hade inte calipo, och det va det jag var ute efter..
så då gick jag till ica o dom hade det så då köpte jag en ananas/citron calipo :D <3<3
på vägen hem från ica mötte jag en kille som går på skolan, han går typ i 4.an elr ngt sånt, i ena handen hade han en diam-glass (alla vet ju attd e är mkt stora) och i andra handen har han en extremt stor strut med mjukglass xdd hahaha tjockiiiis! O.o

men nu är iaf rummet färdig städat, hoppas ingen kollar under sängen o.O (nej då det är niice!)

nu ska jag fortsätta här med det jag gör, vilket är inget xD

i morgon är det torsdag och vid det här laget borde ni veta vad det betyder, jo det är ju min favvo dag (iaf i skolan) tjoho :D

juste, vi dansade idag på gympan -.- bugg kille tjej, hihi en kille jag dansade med tkt det var sjukt pinsamt så efter en stund släppte han o sa att vi hade dansat färdigt xD nää men stackarn :*



puss o hej :*

ylvasahlpaavo*

Längtar sjukt mkt till 18 juni 2010 <333333 även joss födelsedag! <3
BV du är allt en bv ska vara , jag älskar dig!




i gonna miss u 2 gays! :'''( <33333


haha jag i johannas hatt :D (det var inte när ni var borta, det var när jag prova den xd)

- This feeling in side me, is hard to describe, but i´ll try...
it´s just like when you´re around me i feel happy and not so alone, but i still know that i never going to call you mine, because if that shud hapen you must feel like i do, and i know you don´t... (stavning (n))

Kommentera här: