12/4 - 10

hej hej alla människor :D

mitt lov har vart ganska lungt, sovit mkt som sagt...
men nu har helvetet/ skolan börgat igen... -.-''
fast det var ju iaf kul att få träffa blondiie, loppan och många fler igen :) <3
hade sven idag, oj va roligt det var >.< eller kanske inte :O
Efter skolan hade jag inte tänkt göra ngt särskilt men jag följde iaf med ebba hem och det gjorde jossan med :)<3
Vi var ute hela dagen, nu när det var så fint väder, när joss åkt hem körde jag o ebba "gung-leken" med de små barnen som bor på "gatan" (asså omkring där ebba bor) jag tror att de ser upp till osss (SPÄNANNDE!) :D

Så nu sitter jag här och är så mätt, efter mat och kakor :D
Örjan är oxå här :) <3 
Han har hjälpt tove med kontrollerna (hon ska ha dem till gympan tror jag)

men nu ska jag gå o sno åt mig en kaka till ;D

ha det bra till nästa gng ;*

ylvasahlpaavo*

Kommentera här: