Super Duper dagen! ♥

Gud vilken bra dag!

Vaknade tidigare än nödvändigt, och var pigg redan då :D

Åkte ner och hämta Charlotte och Johanna, sedan åkte vi in till Nyköping, Till "Nyköpings Enskilda-gymnasium" på öppet hus (både Tove, och Johanna ska börja söka gymnasium nu..), herre gud vilken mysig skola, man skulle till och med ta av sig skona, och det var tyg stolar i klassrummen, och levande ljus :D

Efter vi hade vart där och tittat åkte vi vidare till ett annat gymnasium, "Tessin", men det var ju INGENTING, iallafall inte emot Enskilda :S

Och sedan var vi hungriga såm vi åkte till M`Donken, och käka :D, jag var sur när vi kom dit, så mamma plockade bort en ballong från ballong ställningen och gav meg, och då blav jag glá :D
SÅ åt vi, och när vi skulle gå, så gick mamma till den dära ställningen igen... och sa högt och tydligt: Ylva är det en röd ballong du vill ha, är det den röda ballongen som du vill att jag ska ta åt dig??!... MEn mamma så gör man inte :S... hahaha men komihåg, att aldrig skämmas över era föräldrar de är bara avudsjuka över att de inte kan ta ballonger till sig själva i bnallongställninga xD
"mamma du är bäst, älskar dig!" ♥
Men hon tog ingen, så när vi skulle gå ut till bilen, så tog jag och johanna en varsin ballong :D (så då hade jag två :D, men tove förstörde den enna -.-'')



Sen åkte vi till LaserDome, Till alla knasiga okk "ungdomar" (jag vet jag vet, alla var inte ungdomar, men vissa av de vuxna räknas som "barn" :*)

Första omgången, sörlora mitt lag, och jag var sääämst i laget, jag hade -1000 p, och det är INTE bra :O

Andra omgången vila mitt lag..

Tredje omgången, vann mitt lag och då var jag JÄTTE BRA :D.. xD

Efter att vi var klara där och hade byttom och lite så, gick vi och åt pizza :), på vägen tbx till bilen igen, kom jag överens med "Pappa" Örjan att jag ska gå på träningen i morgon... på det villkoret att han skulle vara med oss ^^ <3

Nu ska jag in och mysa med mum, and sis, med godis och läsk, farmför "kör-slaget" ;)

Tack för en UNDERBAR dag!♥

Puss och kram!

// Ylva Sahl Paavo.



Kommentarer:

1 eemma:

skriven

gud vad kul & gå på laserdome! ::D

2 Anonym:

skriven

Min hand xd <33333333

Kommentera här: