idag, och morrgon dagen..

Heej alla blogg tittare!

I dag hade vi fikat i sportstugan istället för älskade Örjan, för att han hade åkt ngn stanns :P

Och det var ju fars dag i dag , så vi åkte hem till mormor och morfar och fika ♥

Så visade jag upp alla brillorna för dem, och de tkt bäst om de grå,vit,svarta, och de med krummelurer, men i slutändan är det min röst som jag utgår ifrån.., jag har bett er rösta eftersom jag ville vet hur ni tkt, men jag ska inte lämmna ifrån mig dem förens på onsdag.. ;P

(mormor o morfar hade kommit in på bloggen i går..)



I morgon är det ännu en till dag i skolan -.-'', ser jag inte fram emot, det är bara så extremt jobbigt, känner mig bara så himmla stressad hela tiden :S, och jag vet inte vad det beror på..
och så ska jag till tandläkaren och borra i morgon, ska fråga om jag kan få ta med mig ngn, för mamma ska jobba -.-''



Och efter skolan ska jag hem till Disa, och senare på kvällen ska vi på dans :D, och så får vi hoppas att Jennifer blir bättre så att hon oxå följer med ♥



Nu ska jag till tvn o mysa med mamma o syster :), med juice och godis :D

Hare bra, så får ni mer inlägg på onsdag ... (resultat om hur det gick hos tandis, får ni då med...)


Varma goa kramar,
eran Ylva♥

Kommentarer:

1 Frida :):

skriven

var ska ni dansa ?:) ps . svara på min blogg ds

Kommentera här: