Glasögon

Jag fick glasögon när jag sick i 3,an (2005), jag använde dem mkt i början o så, men sen slutade jag och sen använde jag dem inte på flara år, och nu har jag börjat få ont i huvve igen, så i går var jag o mamma till optikern, och hon sa att jag ska glasögon hella tiden, så nu har jag hella helgen på mig att bestäma vilka jag ska ha... det blir svårt..! Så jag ska ha bestämt till på måndag elr tisdag, och sen tar det väl ngn vecka sen kommer jag börja använda brillor...


Men bara för att ni är så rara, så ska ni rösta på vilka jag ska ha, det är tre bilder på ett par brillor, en framifrån, en från sidan, och en frånsidan på bågen, så ni har sju har glasögon att välja emellan, så får ni skriva vilket nummer ni tkr att jag ska ha, för jag lägger upp bilderna och så döper jag dem till ett nr (1,2,3..osv) så får ni skriva vilken/vilka brillor ni tkr är snyggast.



                       1. (A)  svart röd


de här finns både i svart röd(A), och i svart svart(B).. Och det här är svart röd..






                       2. (B) svart svart


detta är de svart svarta (B)






                      3.


svart vit gråa






                    4.


brun/vinröda? med krummelutter..






                       5.


svarta med blommor






                           6.


bruna/bruna






                                7.


blå rutiga






så nu är det bara att ni röstar! <3

Kommentarer:

1 sebastian;D:

skriven

dom svart röd;D

2 bbaaraeemma:

skriven

1 elr svarta med bommor :)

men alla va fina på dig så det spelar ingen roll :D

3 Katrin:

skriven

Hej Ylle! Jag tycker de brillorna med krummelutter var snyggast och Theo och Alex tyckte dom med blommor på.Lycka till med valet :) Kram

4 Mrs Sahl Paavo:

skriven

jag tycker dom svart svarta, röd svarta eller dom med krumelutter xdd

men alla passar bra på dejj :P

älskar dej MR Sahl Paavo!<3

5 Felle:

skriven

svart röda :P

6 TOVE SAHL PAAVO!!!!!:

skriven

De med svart och grått lr de med när på sidorna!!!

7 louise:

skriven

dom med blommor:)

fast alla var fina!<3

8 Jennifer :D:

skriven

vet inte :P

dom snyggaste va väl kanske dom röd/svarta :D

men du får ju välja själv!:D



älskar dej:D:D:D:D<333333333333

9 Emma:

skriven

svart röda :) <33

10 Anonym:

skriven

11 Jossan :):

skriven

Dem svart, röda :) <33333

12 mmalin ♥:

skriven

Ja tycker dom svarta me rutig sida :D <3

13 Hanna:

skriven

6 uppifrån (:

14 Lovisa (Ooooh-kompis) <3:

skriven

Tycker nog de sista. Blå rutiga, var det vad du kallade dem? Men lilla vännen, du e ju snygg i allt ;)

Puss på dig <3

15 Ebba:

skriven

jag tycker de svart, röda var coola dem ska du ha :D:D <3<3<3<3<3

16 Ebba:

skriven

jag tycker de svart, röda var coola dem ska du ha :D:D <3<3<3<3<3

17 Frida :):

skriven

(B) svart svart

Kommentera här: