Denna vecka.

My week;

Hoppas att ni har haft en bra vecka..! <3

BeautifulWeekReflectingRose.gif Beautiful Week Reflecting Rose image by Nilebluejazz

Har inte haft tid med datan på hela veckan, men nu är jag hemma och ska ha messa fredagsmys, med min lilla lialla underbara mysiga familj (osm besor av mamma Gunilla, storasyster Tove, och lillasyster jag själv Ylva)

Natchios blir det till midag denna fradag med (förra fredagen oxå), only because it´s soooo nice :D <33

måndag, då fick inte Carro följa med mig till den "farliga tandläkaren med den stora läskiga borren" :S, så jag fick gå själv, och njaaa, det gick faktiskt bra, men jag trode att mitt hjärta var på väg ut, det dunka så himmkla hårt, och jag var faktiskt rädd om jag ska vara ärlig..
Men det gick bra ;), sedan efter skolan vart det söta Disa, och sen kom lilla söta Jennifer med, så gick vi på dansen, och där var även Kevin :P (han ska typ oxå börja), det gicki ju sådär, men, men vad hade jag väntat mig.. det var ju förast hipp hopp lektionen (för mig, D, och J iaf)..<3

Tisdag, Ebba efter skolan, haha mycket roligt :D <3<3
På kvällen, var det natt km vid klubbstugan, så jag åkte med hennes mamma dit fast jag sprang inte för att jag tkr att det är onödigt att springa när det är mörkt när man kan springa när det är ljust xD

onsdag, åkte jag o memma (tove med), till optikern och bästemmnde mig för vilka jag skulle ha, nästan alla ni röstade ju på de svart röda, men de var gfaktiskt inte så jätte snygga på mig... så jag valde....dum dum dum...de svart,grå, vita, så jag ska nog få de på måndag elr tisdag :P <3

torsdag, efter skolan, hem till Disa<3, sen gick vi med Jennifer till dansen :D, det var Jätte piiiinsamt, för det var bara vi tre och en till + läraren ofc, och så skulle det typ vara några som skulle titta på lr hur det var,,, men, men,,,, så kom hon in med Kevin, och en tjen/kvinna xD, och så kom Anton med, och så skulle vi visa upp dansen för dem, och jag har aldrig rammlat på den förut... men joo visst så ska jag ju göra det då! :O 3 GÅNGER, 3 GÅNGER! det är mkt :S :O, men men det var iaf kul! :D <3

fradag, matteprov (fradag den 13), och läraren sa tuill mig att det hade blivit bra så jag var G :D
Efter skolan tog jag bussen in till E-tuna (mamma jobbar där), så gick jag runt där lite på stan, och så självklart jobbade jag oxå...

Nu ska jag in o mysa med mys-familjen! <3

Imorgon blid det LaserDome, men okk :D <3



Mer info i morron ;)

Varma goa, "svett" kramar xD

eran egna Ylva!

Kommentarer:

1 eemma:

skriven

kmr du ihåg :d?

laserdome med klassen!?

GUD VA KUL DET VA! :D



Kommentera här: