maaassa

3 veckor sen sist... hänt mkt under en så lång tid..

Dala dubben var det jaa...

bilder kmr nu istället för text.. eftersom alla andra redan lagt upp om de, och det var ju ett tag sen det var..






Höstlov

jag har klippt mig ;)

Johanna tkt att jag var "rent utsagt urtjussig" xdd <3

Mobilden, har slutat funka.. så nu kmr ja ha min mammas gammla ett tag framåt, så nu kmr det inte komma så mkt nya bilder "/

har jobbat ganska mkt hos mamma nu under lovet oxå, så man har ju tjännat lite pengar (mohahahahaha)  - men de är redan slut (A)

och så var jag med Älskade moster Annika till Nyköping, och sen sov jag där, och vi tittade på en film som hette "Benjamin Button" handlar om en kuille som födds som åttioring, och så blir han yngre och yngr ju mer åren går... den var lete seg (3 tim) men den var helt klart sevärd ;)

så har jag sett "SWEENY TODD" jag har inte vågat sett den tidigare x)) men nu har jag sett den och den var mkt mkt mkt bra :D

så har jag sett "Edward sissorhands" den var riktig BRA! Lite missnöjd över slutet, men men, that´s it..

och i går tittade vi på "from hell" och den handlade om, "jack the ripper" han var uppskärare på 1800-talet, och det sonm är så hemsk är att de aldrig fick tag på honom... MEn somvanligt såg jag inte klart filmen... för att jag somna -.-'', men jag såg nästan hella.. och det var oxå mkt bra, spänande ;)

Så nu har jag gett lite film-tips med :D

Mamma och jag ska kolla efter dans tider för jag ska nog börja dansa ;), men jag ska prata med Jennifer, och Disa och se om de oxå vill börja ;P <3

och så i dag bestemde vi att jag ska gå på en synundersökning och se om jag behöver glasögon, jag har ett par, men jag använder dem inte alls ofta.. men just nu har jag på mig dem ;D, och jag hade de i går, så antagligen kmr jag börja använde dem igen,, men vi ska i alla fall gå på en syn undersökning ock kolla, och om det vissar sig att jag behöver dem så... hoppas jag att jag kan få ett par nya.. men jag ska inte tjatta, för det är ju snart jul :D och sen fyller jag (14/1) och jag behöver en ny mobil oxå, och de är ju inte alltid så billiga, och det är inte ett par glasögon heller :/, men vi får se..

I dag åkte vi oxå och fika hos "pappa pappa" (alltså inte Örjan :*), och det gick väl bra :)

juste, alla ska rösta på Tove om att hon ska vara lucia.. <3- kom till Tove elr mamma och be efter en lapp att skriva på, hon vill ha alla röster hon kan få ;D (det tror jag iaf)

Nu ska jag kissa (A), och så ska jag nog ringa underbara Ebba, och titta på ngn bra film... "svampbob the movie" (de som inte sett den, de har missat ngt ;D)

Ojj, sen ska jag nog kns springa en ny klass på o-ringen som heter " o-ringen challenge" och det är "gul" orientering, för de som inte vet, det är mkt enkel orientering, bara på stigar io vägar :D (mer min stil xdd), och så får man välj om man vill springa 5,elr 10 km och om jag får springa den klassen (om jag inte är för ung) så ska jag springa 5 km ;)




> här kmr det bilder<



Dala Dubben;


Rödluvan, och vargen...

snygg-smurfen..

okk´s älsklings smurfar...

största skrecken..

stans hippies..

My new stile... hohoho, lr nt...



nu tar det jätte långt tid att ladda upp min titta även på någon av mina käras bloggar, som oxå skrivit om dd (dala dubben)

Kommentarer:

1 Felle:

skriven

gulligt xD

Kommentera här: