Sleeeping by Mathilda Schwartz! <3

Söndag- måndag, sov jag över hos Mathilda.

Hade jätte kul:

Söndag:

Singstar, haha Simon( hennes enna lillebror) ville sjunga med oss men det ville inte vi xD,
Och sen ville han typ hoppa studsmatta med han o det gjorde vi, men sen senare gick vi upp till skolan, o typ tog massa bilder, o spela in värsta flumm videor xD Gjorde massa annat med, typ babbla titta på film, babbla lite till o typ massa mer xD <3

Måndag;

Vi sjöng SingStar i dag med :D
Och vi förskte fixa med alla bilderna för att det skulle bli en liten film men det gick inte speci bra xD ;O
Vi gjorde pizza (mmmh), babbla, gick o köpte mjuk glass (mmmh), kmr inte ihåg allt :P <3

Hade det i varie fall toppen, för vem har inte det när man umgås med människor man ÄLSKAR!? ;O <3










Älskar dig Mathilda Schwartz, du är en sån vänn som alla borde få channsen att träffa, för att, du lyssnar när man har något att säga varisej det är viktigt elr ej och du kommer med råd, man kan prata o skratta med dig, man kan lita på dig upp till 101 %, och jag vet inte vad jag ska säga nu för jag vet bara att om du lämmnar mig så kommer jag att stå kvar men jag kommer att bli som ett "stort mörkt hål", bara för att du är en riktig vän, och....
  JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer:

1 Mathilda:

skriven

älskar dej Ylva men läs mer på min blogg skriver mer där <33

2 felix :D:

skriven

otroligt gulligt ;o xD <3

Kommentera här: