Skratt och prat, kan bli helt fel...

Har du någon sin känt att folk skojar,skrattar och säger saker som tex, hallå lär dig springa normalt, det ser ju ut som att du haltar, lr det ser ut som att du leker häst, lr lär dig stava, lr lär dig prata ... osv... men det jag vill komma fram till att det inte alltid tas emot som skoj, för jag tex jag har problem med att stava och att läsa och så, och det har jag fått förklöring till varför,  så skrattar folk åt vissa sker som jag skriven och läser och jag tar inte illa upp... längre... men dom människor som inte vet förklaringen vill jag bara ska veta att det inte alltid är så kul, för det är inte altid något man kan göra något åt, tex om om du lesspar, lr om man stammar, asså jag tar inte illa upp längre men jag vill bara att andra ska veta att även om du inte mennar något illa åt när du skrattar åt hur någon springer, pratar, går osv kanske inte det blir som du tänkt dig...




Kommentarer:

1 ni får fortfarande gissa xD:

skriven

kunde inte ha sagt det bättre själv :P

2 Ylva:

skriven

:D ;) du är snäll du :D men det är bara för att du o jag är männskliga xd

3 haha har ni kommit på än? xD:

skriven

hehe :D

Kommentera här: