Ner tappning i sjön, o fem tappade kr!

Hallå hallå där uppe i det blå, lr hej på er! <3

Jag var med Ebba i tisdags o på dagen cycklade vi till dansut o larvade oss xD Ebba kunnde gunnga i babby gunngan xD sen på kvällen åkte vi ut till lånsjön för vi skulle hjälpa till på tävlingen där, o sen skulle Örjan ner o bada efter att han hade sprungit, o då följde jag o Ebba med honom, såklart, ajo sen lyfte jag upp henne och skulle doppa hennes fötter men det gick inte så bra, så jag... trappde, henne lite! upps!
Men det var i början av sjön så det var ju jätte grunt så att hon vart bara blött på enna sidan, men däremot min mobil, som jag höll i, var tydligen oxå bad sugen så den hoppade oxå i utan mitt till-låtande så den fick sig oxå ett litet dopp, plus en sand inpackning!
Men den funckar xD

Sen sa jag typ 100 gr förlåt till Ebba, o på kvällen ringde jag henne o sa det igen xD <3

Aja men så arg vart hon inte, konstigt nog jag hade typ dödat den som hade puttat i mig! ;O xD

Men i varge fall, Sorry Ebba o nästa gång blir det väl min tur xD <33








Älskar dig gmn! <3




Men lite ledsen är jag, för jag hann inte prata med min älskade, oooh- kompis, då! :''( <333
Mn däremot hennes pojkvän var elak o typ putta ner mig på marken bara för att när han o johanna körde kubb så lånade ajg hans enna pinne o kastede åt honon o "råkade" träffa kungen, men jag är lite arg för att i min ficka hade jag fem kr o dom tappade jag :@ xD <3

Kommentarer:

1 felix :D:

skriven

fy ylvaaa xD <33333

2 Lovisa:

skriven

Oooooh-kompisen var lite ledsen hon med, men hon skulle med tåget.. :/ :P

Kommentera här: