Mormor, morfar! <3

Sitter här hos min älskade mormor och min käraste morfar! <3

Jag känner mig jätte konstig, fast jag känner mig inte sjuk.

Jag är trött, och känner mig lite hänig :(

Men jag sov ju inte så mkt på min o ebbas tält kväll :P <3

Aja inte så mkt har hännt, förutom att nu vet att mamma <3, örjan <3, Ebba <3, mormor? <3 har vart o besökt min blogg nu utan att kommenterat :P <3

Mamma sa att det var bra sagt det jag sa om att.. skratt o prat kan bli helt fel.. var bra, men det är ju helt rätt o jag har kännt det så, men inte längre :)

Glad över att hon sa att det var bra, för igentligen tror jag inte att hon gillar att jag bloggar :P  <3

Men nu ska jag nog dra mig ner till soffan o titta lite på TV, hopas att ni har det bra!

Kommentarer:

1 felix :D:

skriven

Krya ;/ <33

2 mamma:

skriven

Jahaja.... ska man kommentera skriftligt åxå... trodde det räckte att jag tog det muntligt. Jag tycker det var jättebra skrivet :) Och blogga på då, så länge du gör det på rätt sätt.... Kram

Kommentera här: