Bästakompisen o solen gjorde min dah!

Dagen blev och blir inte alls som jag tänkt mig. ;D

Det vart ju solsken så då vart det ut i solen och sola men jag tror inget hände mer än att jag vart svettig xD
Inte mkt tv häller, lr data för den hade ju min "kära syster" xD
Och sen ringde bästakompisen Ebba, för vi ska vara barn vakt åt hennes syster dotter i morgon så du frågade hon om jag ville tälta med henne då, och det vill jag ju såklart :D<3
Sen ringde hon igen och fråga om jag vill sova hos henne idah, men min mormor och morfar skulle komma till oss och jag ville träffa dom, så jag frågade om hon ville sova hos mig istället, och det ville hon :D <3
Så hon ska komma till mig runt kl,8.
Jag måste väl städa lite till först kns.. xD

Och så MÅSTE jag duscha! xD (stavning)

Så man kan säga att Ebba och solen gjorde min dag bra! :D <3






Kommentarer:

1 anonym xD:

skriven

najs bild xD

Kommentera här: