ylvas-kladdkakor= skorrpor

Hej igen! (:

Nu är jag tbx :P

Väntar på att mina "små kladd-kakor" ska bli klara :) men förut när jag kolla, hade dom runit över -.-''
oj.. nu kollade jag igen... och det såg inte så bra ut... xdd
Men det blir säkert jätte bra :)

Sen när dom är klara ska jag prova det nya spelet "superMario - Bruce" (tro att de stavas så :P)

--- okej nu är dom klara ;O.... dom blev helt misslyckade :S... jag tror att Tove får köra det nästa gång hon är 1000 ggr bättre än mig, jag tror att det mer blev skorrpor :O.... faaan... inget går jbra i mitt liv just nu -.-''


aja hej då :*

ylavaasaahlpaavo



Ebba, om du ändå var här o diska med mig xD

Saknar dig hjärtat! <3<3<3<3<3<3


Saknar er alla, har inte träffat er på 100 år känns det som :'( <3<3<3<3

Kommentarer:

1 gunilla:

skriven

liiiiiiite hårda var de... ´Man kanske kan

lägga dem i blöt? ;)

Kommentera här: