Tääääänk!


Vad faaaan gör jag nu?!



Tänk igenom dina val... innan du gör dem... faaaan!
Allt är slut.... åååh! vad ska jag göra, jag kan inte bara glömma..... och jag hatar att jag älskar dig, jag älskar dig så mkt att det gör ont, men du bara putta ut mig över stupet.... vet inte vad jag ska göra....?!



Vi fick ngt som heter HJÄRNA, ja dom finns faktiskt, jaa och tro det elr ej men det är faktiskt meningen att vi ska använda dom :O.... såå nu har du lärt dig det... för det är väl inte meningen att folk ska sitta och vara helt j*vla tomma, och inte veta ut elr in, fattar du inte...?!



Jag tänker inte fella en ända tår till, på gurund av dig, jag har gråtit så det skulle kunna fylla hundratals karl, men denna gång är det slut på det.... jag tänker stå stark... men jag vet ju hur det kommer att gå, jag faller ju för f*n pladask ner i asvalten bara jag ser dig... ;O

Kommentera här: