samma gamla skit dag

Hej hallå på er...

Hoppas att ni har det bra, hur det är med mig ska vi inte prata om...

Idag vaknade jag av att telen ringde, det var Annika (min moster) som undra om vi vill förja med till telge, men det var lite sent att komma på det då, satt det blev inget med det...., så idag, kommer vara en vanlig j*vla tråkig tisdag....

Sen måste jag böja träna, jag måste måste måste... mendet är så himmla tråkigt att göra det själv..., men jag får väl typ springa elr ngt -.- måste få bättre kondis till sommarn, för annars kommer jag aldrig klara av o-ringen....

Vart ska ni fira nyår då, för min del tror jag att det bara blir hemma -.-... men får se....


Tack o hej, ylvasahlpaavo - namnet amn inte glömmer bort...



Jag frågade sig om du var säker.... du svarade att du var det... men det var du ABSOLUT inte... fan lämna mig inte så här....!

Kommentarer:

1 Ö:

skriven

Jag kanske kommer och förgyller din tillvaro på nyårsafton...

Kommentera här: