massa bilder

Hej igen!

Sitter forttfarande här.. -.-''

Har inge roligare för mig... såå... vad ska jag hitta på, jo jag vet att jag måste plocka i o ur diskmaskinen (jippie)..
Sen vill jag titta på film, men vilken, fins ju typ hundra att välja på -.-'' (gud vilka ilandsproblem)



- Utan dig vore jag svag, med dig i mitt hjärta känner jag mig stark, du är jag och du kmr alltid finnas i mitt hjärta, du är det ända jag tänker på och du är även den jag ser.... du är den som flyger runt i mina tankar, dag som natt, när jag sover är det dig jag drömmer om, när jag är ledsen önskar jag att du är hos mig, när jag är lycklig finns du med mig, jag skulle alldrig kunna förklara/beskriva hur mkt du betyder för mig för du är allt allt allt och mkt mkt mkt mer!
Jag älskar dig över hela mitt hjärta, och det kommer jag alltid att göra...



Här kommer det bilder, saknan, önskan, könslor, minnen...








































här kommer LITE av minna minnen... känslor... mm..

Kommentarer:

1 louise:

skriven

åååh jag saknar!

vi måste vara snart?<3

2 kevin:

skriven

hihihi :D<3

saknar :((<3

3 ylva:

skriven

svart lollo: jag skanar oxå.... det ska vi :' <3



svar kevin: saknar oxå, det är helt anurlunda nu :'( <33



2008-2009- <33333333

Kommentera här: