Designmall??

hejj alla mänskliga människor!

Hur mår ni?

Själv mår jag prima, prima skinka...

- Men börjar sakna vissa personer, veldigt mkt nu, det var ju faktiskt en hel vecka sedan jag såg alla...
... men men förhoppningsvis  kan jag väl träffa ngn denna vecka :*

Har det hänt ngt roligt i era liv under den senaste tiden?


Jag funderar på att hitta en ny design- mall, men jag hittar bara massa fula, konstiga, har ngn ngt tips på vart jag kan hitta mall??.. det vore bra, för jag brukar ta mallarna anntingen från snyggareblogg.se elr från blogghjalpen.se men jag vill inte typ ha ngn av deras... (jag tror att de va dom sidorna iaf)

- Igår hände det inte alls mkt... jag gick upp satte mig vid datansen åt jag en macka, när mamma kom hem åkte vi te mormor, och sen satt jag på mitt rum o digga musik (roligt liv..) sen vart det mat, framför tven "på andra sidan häcken", efter det guick jag upp o städa -.-'' sen blev det film igen då vart det "kvinnornas dektiktivbyrå" den var bra :), efter det tror jag att jag gick upp o la mig o titta på film, då vart det "scary movie 3" den är HELT STÖRD! OCh efter det kunnde jag inte sova så då tittade jag på en annan film "Juno", den är faktiskt ganska bra :P,  runt två försökte jag sova.. men det gick inte så bra, men tillslut somna jag iaf :), i dag kommer det väl bli.. film o datan.. antar jag....


- inte så roligt inlägg.. men ändå...

puss o kram

Ulva


>saknar er!<

Kommentera här: